Conditii de returnare

Avand in vedere ca firma ARPEL TRADE S.R.L. isi desfasoara activitatea de comercializare online, doreste sa fie in conformitate cu normele ce reglementeaza activitatea si relatiile comerciale ale firmelor cu clientii.
OG nr.130/2000, art.7 alin.1 prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Asadar clientul are dreptul ca, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor comandate, sa notifice in scris firma ARPEL TRADE S.R.L asupra deciziei sale de a renunta la produse.
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:

  • Contravaloarea transportului va fi suportata de client;
  • Produsele returnate trebuie sa fie noi, cu eticheta;
  • Daca aceste conditii sunt indeplinite, firma ARPEL TRADE S.R.L. se obliga sa returneze imediat ce intra in posesia coletului retur, intreaga suma achitata de client.

Totodata prin aceasta lege sunt stipulate urmatoarele: "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate."
Prin urmare comenzile speciale solicitate, vor intra in aceasta categorie.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a efectuat expedierea.
ARPEL va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului returnat.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Adresa la care puteti returna produsele prin curierat rapid este:
S.C. ARPEL Trade S.R.L. Str. Sebes, nr.12, bl. V1 - Braila
In speranta unei colaborari cat mai bune cu dvs, nu ezitati sa ne contactati.